lördag 5 april 2014

Årets godaste kebabpizza...

Mohammed flirtar med
tjejena bakom oss.
...tro det eller ej men den har jag ätit idag. På Olofstorps pizzeria, en liten mysig en i Olofstorp. Supergod kebab, fin och knaprig botten, supergod stark sås på toppen gjrde detta till årets favvopizza rakt igenom. Att pizzabagaren och den nye ägarinnan hade supergott humör gjorde inte saken sämre. Jag bugar och lovar att komma tillbaka.
Mohammed pizzabagaren himself, grabben på bilden sover inte utan han flirtar med tjejerna i bordet bakom oss.

Två timmar på gymmet 9.280 steg nästan 8 kilometer får räcka för idag. Nu skall jag ta mig en liten rackabajsare och skita i resten av världen. Trupperna är samlade och inget världskrig har brutit ut än så länge här hemma, fast det finns vissa chanser, det måste jag erkänna....
pappa B

Inga kommentarer: