söndag 6 april 2014

Bara B-gubbar bland utanarna, fast idag var det bättre..

..allå där! Jag skippade rackabajsaren och kvinnan och jag delade på en laska rött. En halvtung, spansk rackare. God lite syrlig och med massor av smak från faten det lagrats i.
CAN FEIXES 2007 från Carrrera D´Anola. Mycket kraft i de 13,5 procenten vill jag lova. Får nog fylla vinhyllan den dag jag flyttar till solen med dessa goda droppar till den grillade kaninen.

Nu tänker jag fälla ihop vingarna för i dag och satsar målmedvetet på söndagen och den himmelska måndagen som snart kommer och räddar mig från denna ofrivilliga vila. Ha det så bra, kyss kvinnan på munne, gå i kyrkan och lyssna på Guds ord, det skadar nog inte med tanke på alla du jävlats med under mars månad. De fruktade Gladiatoerna leker med utmanarna och det var först idag somen tjej och en kille klev fram och lade ribban. Fast jag ger godkänt åt handbollspelerskan förra veckan också, hon var duktig....
pappa B

Inga kommentarer: