lördag 30 augusti 2014

Angered i ett nötskal...

...invigning av Blå Stället i Anged det bjöd på en uppvisning av bygdens kommande husdjur och vackra mamseller med plymer på huvudet.
Mycket folk, musik och festligt värre. Annelie Hultén fanns givetvis på plats och pratade en massa som lät bra men som kanske inte blir relevant i framtiden.
Jag skall nu sätta mig och titta på lite boxning då kvinnan är i Jönköping, grabben i Stockholm och jäntan utflugen till kompis.
Har inhandlat lite gott, slagit upp ett stooort glas med Metaxa 7-stjärnig (inget fjantande med kupor när jag är ensam hemma) grekisk konjak. som kvinnan tycker mycket om. Kände inte för wirre denna afton så jag nyper lite av hennes flaska i stället.
Fortsätter slappa framför TV:n och i morgon blir det fullt ös för att köra det sista skräpet från lokalen. Hoppas att jag hinner tömma den annars får jag väl försöka charma flickorna på Klövern så att jag får två dagar till om det skulle knipa. Gå och sov tidigt så ni orkar upp i morgon. Kram på er och kom gärna över till Angered och ta en tur på våra kameler, de med fyra ben.
pappa B

Inga kommentarer: