måndag 25 augusti 2014

Bort med gubbarna, in med flickorna istället...

Rött, kärlekens färg och får man en beställning där temat skall vara kärlek och rött ja vad gör man. Hämtar hem en modell, lägger ljuset i ateljén och trycker av. Lite rött extra ljus på vänsterflajjen och saken är biff. Lite extra rött på läppen förhöjer det hela och så sitter bilden där. Denna lilla dam hon drog till Norge, tog med sig sin lilla pojkvän och stack. Friskt vågat hälften vunnet säger man ju och jag tror att hon lyckades väldigt bra hos grannarena uppe i väst.
Vad tycker ni om bilden? Får jag godkänt?

Har börjat plocka bland alla grejer jag skall ta med mig ner till Spanien och det ser mörkt ut. Med vikten menar jag. Inte min.,.nej för satan jag är nere på 86,2 kilo idag men resväskorna. De och Ryanair går kanske inte så bra ihop. Får nog boka in en bulk också så att jag får med mig allt.
Bara ett par jeans, inga finbyxor skall inte på någon celeber middag, inga skjortor heller och absolut ingen slips. Den tiden är förbi sedan länge. Strypkoppel har man bara till hundar som inte vill gå fint.
Skall masa mig iväg till jobbet om en stund. Hr Larsson väntar säkert med en massa arbetsuppgifter så det gäller att pinna på.
Hoppas att ni  får en fin dag hela gänget och är ni riktigt duktiga kanske ni fått lön ing också, vem vet.
pappa B

"Dumbommar har alltid vackra fruar"
(stämmer exakt, kolla på mig) 

Inga kommentarer: