söndag 31 augusti 2014

Nu tror jag att hösten har börjat röra på sig...


Dimman smyger sig på oss sakta men säkert, löven blir alltgulare och regnet hänger i liften om det inte faller direkt på oss. Kylan börjar märkas fram på eftermiddagen och nu är det nog dags attinse att den fantastiska sommaren vi hade är borta och tusan vet om vi kommer att få uppleva den igen, här i Sverige menar jag.

Brassade till lite kycklingfilé idag. Lade upp denpå en bädd av lite annat godis och det hela smakade väldigt bra. Ett stort glas vatten till och gubben mår som en svala i motvind, glider okring här hemma mellan resväskor och annat skräp som jag tvingats ta hem ifrån min uppsagda lokal. I morgon blir det uppstignng snabbt som attan. Måste hinna ner till lokalen och fortsätta tömningen av densamma. Gå in under lakanet du med så är du också piggelin i morgon. Kram på er hela gänget och sov så gott. Jag antar att vi syns i morgon med.
pappa B

Inga kommentarer: