måndag 18 augusti 2014

Rådlös, datalös och helt out of the world...

Pang! Sedan slutade min fantastiska HP laptop att fungera. Nu är den hos datadoktorn, akut inlämnad i morse. Egemntligen borde någon vaken dataleverantör ringa mig direkt idag och säga att vi sponsrar dig med en ny värsting laptop så du kan fortsätta reta världen nu när jag drar ner till solen. Men tror ni? Nix det är bara superhjältar, film- och TV-kändisar och politiker som får gratis laptop av datorjättarna, En liten sketen gubbe från övre Norrlands inland och fjälltrakter han får skava på med sin gamle trotjänare ett tag till...
Nu kommer det att bli lite stillsammare på fejjan ett tag framöver, kanske jag kör några kortisar med mobilen, vi får se. Här på bloggen blir det stiljte ett par dagar om inte skrivarlusten tar överhand och jag går in och kör via mobilen här med. Så håll ut, snart smäller det igång igen...
pappa B

Inga kommentarer: