måndag 8 september 2014

Nu är gubben på plats i solen...

Det här är Keppers. Ligger perfekt för ett stopp när man gått hemifrån och Piren
t.o.r Då sitter en cafe Americano och lite salta oliver perfekt

..vaknade ovanligt pigg trots sen ankomst till den lilla lyan. fick på mig kortbrllorna och jogginskorna och tog morgonrutten ut på piren. En cafe Americano på Keepers med en liten skål oliver och syltlök för 1.40€ sitter fint innan jag fortsätter hem till dusch och frukost. Så här långt på dagen har jag traskat ihop drygt 20.000 steg och det lär väl bli ett par till innan jag viker ner ig. Här är det över 30+ i både ut och inne.


Har varit och handlat lite mat så jag kan brassa på lite egen mat i morgon. Hälsade på hos "Pilas på hans restaurang Que Fal som ligger på plaza Hernandez mitt emot den stora musikteatern. Ett måste om man är skandinav och nu har "Pilas" nya plan på G som säkert kommer att ge enorm respons när man trycker på startknappen...vänta bara.

Inga kommentarer: