måndag 3 augusti 2015

Hittad övergiven i en soptunna med avklippta öron och svans - nu är hon min lilla kompis!

...dom tyckte nog att jag var ful. Därför kastade de mig i en soptunna. Men jag är ju en liten hundflicka och ingen sopa.

Tur att det kom en tant som hörde när jag var ledsen där i mörkret i soptunnan. Hon lyfte upp mig och ringde till en av sina vänner som lade ut ett upprop på facebook och då svarade den här gubben direkt. Nu bor jag hos honom sedan drygt två dagar tillbaka.
En snäll men ganska stökig typ, tror att vi skall komma bra överens i framtiden...

Ja så kanske hon tänker den här lilla blandrasflickan. Utan tvekan har hon varit illa behandlad och nu skall jag försöka ge henne ett kärleksfullt liv tillsammans med mig här nere i Spanien.
Dela gärna inlägger jag har på facebooksidan min eller den här länken till hennes hemsida så får fler se vilka idioter som lever här i världen.

www.gozasegnablogg.blogspot.com.es


Blir du följare så blir vi extra glada
pappa B

Inga kommentarer: